1/6/12

ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ;

Επειδή μερικά πράγματα τα προσπερνάμε χωρίς να εμβαθύνουμε όπως θα έπρεπε, έχω να πω τούτο για το θέμα του Παπαδήμου που "προέτρεψε" τον Μπαρόζο να εκτοξεύσει απειλές στην Ελλάδα για έξοδό της από το ευρώ.

ΑΝ αληθεύει η είδηση του πρακτορείου Ρόιτερς, τότε πρόκειται για μια απλή περίπτωση προδοσίας της χώρας μας από ένα κοινό πιόνι των ξένων τραπεζιτών και της διεθνούς οικονομικής μασονικής στοάς. Πρόκειται για σοβαρότατο
ποινικό αδίκημα και αυτό πρέπει να διερευνηθεί από όσους έντιμους Έλληνες δικαστές απέμειναν σ΄αυτήν την έρμη την χώρα μου.

Αν αληθεύει το δημοσίευμα του Ρόιτερς, τότε πρόκειται για ένα άθλιο υποκείμενο που δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας εντολοδόχος των ξένων συμφερόντων, ένα υπάκουο σκυλάκι που εφαρμόζει στο ακέραιο ότι τον διατάξουν οι ξένοι.

Αν αληθεύει το δημοσίευμα του Ρόιτερς, αισθάνομαι ντροπή διότι -έστω και παρά την θέλησή μου- αυτό το σκουπίδι έγινε πρωθυπουργός της χώρας μου!

Τέλος, στο αν αληθεύει ή όχι το δημοσίευμα του Ρόιτερς έχω να προσθέσω τούτο: Η δήλωση Μπαρόζο - απειλή προς την Ελλάδα - ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ στο χρονικό διάστημα που λέει το διεθνές πρακτορείο!

Τυχαίο;

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/6/12, 2:51 π.μ.

    καθόλου τυχαίο. ήξερε και ξέρει πολύ καλά τι κάνει αυτό το υποκείμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/6/12, 4:37 μ.μ.

    Αν είναι λέει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή